ترس از فراموشی

شاید یه روزی خوندی..

ترس از فراموشی

انقدر حرف تو سرمه کاش قبلا کسیو داشتم براش از حسام بگم. راستش اینجا رو ساختم که یادم نره . من از فراموش کردم متنفرم . 
یادفیلم The Broken Hearts Galleryافتادم که یه مدت پیش دیدم. راجب آدمایی بود که خودشونو به گذشته گره داده بودن و نمیخواستم رهاش کنن . 
نمیخوام یادم بره چیشد
میخوام بنویسم شاید از دید یه نفر دیگه بخونمش و بفهمم چرا به اینجا رسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.