جمعه ۲۷ مهر ۰۳ ۱۲:۳۰
انقدر حرف تو سرمه کاش قبلا کسیو داشتم براش از حسام بگم. راستش اینجا رو ساختم که یادم نره . من از فراموش کردم متنفرم . یادفیلم The Broken Hearts Galleryافتادم که یه مدت پیش دیدم. راجب آدمایی بود که خودشونو به گذشته گره داده بودن و نمیخواستم رهاش کنن .
نمیخوام یادم بره چیشد
میخوام بنویسم شاید از دید یه نفر دیگه بخونمش و بفهمم چرا به اینجا رسید.
- ۱۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر